HIFU POLDERMA

HIFU POLDERMA jest urządzeniem służącym do liftingu.

Zabieg wyostrza kontur twarzy, unosi zwiotczałą skórę twarzy m.in. likwiduję tzn.: „chomiki”, uwydatnienia kości policzkowe, redukcja drugiego podbródka, korekcji szyi oraz podniesienia brwi. Zabieg można wykonywać również na ciało

Zabieg wyostrza kontur twarzy, unosi zwiotczałą skórę twarzy m.in. likwiduję tzn.: „chomiki”, uwydatnienia kości policzkowe, redukcja drugiego podbródka, korekcji szyi oraz podniesienia brwi. Zabieg można wykonywać  również na ciało.

Technologia HIFU (High Intensity Focused Ultrasound) w ostatnich latach stała się wyjątkowo popularna ze względu na swoją wysoką skuteczność. HIFU jest innowacyjnym urządzeniem wykorzystującym najnowszą technologię skupionych fal ultradźwiękowych. Zogniskowana fala ultradźwiękowa służy do podgrzewania tkanek. W wyniku selektywnego podgrzania następuje ich obkurczanie się.

Najnowsza technologia pozwala nam na pracę na głębokości skóry, która w ubiegłych latach była poza zasięgiem aparatury kosmetycznej.

Rezultaty po jednym zabiegu są bardzo zadawalające. W celu uzyskania efektywniejszych wyników zaleca się zrobienie 2 – 3 zabiegów, w co najmniej trzymiesięcznym odstępie. Efekt może być widoczny już bezpośrednio po zabiegu, ale na właściwy lifting, trzeba poczekać od dwóch miesięcy do pół roku, tyle czasu potrzebuje skóra na kompletną odbudowę. Efekty utrzymują się od 18 miesięcy do 2 lat.

Zabieg nie należy do przyjemnych. Odczucia bólowe mogą przypominać lekkie ukłucia jednakże ból to kwestia indywidualna każdego z nas.

• Opadająca powieka
  • Podwójny podbródek
  • Słabo zarysowane kości policzkowej
  • Zwiotczała skóra na policzkach tzw. „chomiki”
  • Utrata dawnego owalu twarzy
  • Wiotka skóra twarzy, szyi i dekoltu
  • Głębokie zmarszczki czołowe i „kurze łapki”,
  • Skóra łojotokowa, redukcja porów
  • Bruzda nosowo-wargowa
  • Spadek elastyczności skóry spowodowany procesem starzenia lub gwałtownym odchudzaniem
  • Wyostrzenie się rysów twarzy

• Ciąża, karmienie piersią
  • Kwas hialuronowy w miejscu zabiegu
  • Skłonność do powstawania blizn przerostowych
  • Przyjmowanie kortkosteroidów
  • Metalowe implanty
  • Choroby i stany zapalne skóry
  • Niewyrównana cukrzyca
  • Leki przeciwzapalne (m.in. ibuprofen, diclofenac)
  • Osłabienie organizmu
  • Terapia antybiotykowa
  • Przyjmowanie leków rozrzedzających krew (m.in. akard, heparyna, aspiryna, ciexane)
  • Choroby o podłożu autoimmunologicznym
  • Choroby nowotworowe, epilepsja

Po zabiegu

HIFU to tak zwany zabieg lunchowy, nie wymaga on rekonwalescencji. Bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych zajęć. Skóra może być zaczerwieniona, lekko obrzęknięta oraz tkliwa około dziesięć dni.